חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
כתיבה מושלמת ללא פגם ודופי,
כל שנותר לי זה לכתב לך: יופי!!!
אהבתי, הוקסמתי את כתיבתך מעריץ,
כל כתיבה טובה עבורי כעריץ.
לה אני עבד לה תמיד גם נכנע,
את זאת מוצא בשירך בצורה!
תודה מכל הלב:
חיים
[ליצירה]
רישום קל ללא התיחסות יתרה אל היד, כמו שימת
דגש אל הבדיקה עצמה וכל העובר על האדם תוך כדי.
רעיון נהדר, רישום מאד מוצלך עם שליטה טובה בכל.
נהנתי ביותר ועל כך נתונה תודתי:
חיים
[ליצירה]
הדס נכון הוא שיש לך בעיה עם הניקוד, פסיקים, סימני
תגובה לתגובתה של הדס.
קריאה ושאלה הן בעצמך את מציינת את זאת.
למה לך כל כך להקשות עם זאת על עצמך?
אולם יש לי אלייך שאלה: במידה ותרצי להדגיש עובדה
ויחד עם זאת את רוצה לשאול האם זה בכלל נכון תראי לי איך לעשות את זה! האין זה יותר קל?
את כנראה לומדת להיות מורה ללשון אם איני טועה.
נו ניחא שיהיה. כל אחד ושיגעונו הוא...
בכל אופן תודה על תגובתך אולם גם בפעם הראשונה
היא הספיקה את לא חושבת?
תודה: חיים
תגובות