חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
תודה לך דובלה על תגובתך התמיד מלאה בחוכמה,
וידע!
ולגביך צאר אני מסכים אישית שאי המצאותינו
בכמה רמות מעל השיר שבקוטרת!
תודה לשניכם ואולי לעוד אשר יגיבו או שמא?
חיים
[ליצירה]
מיי היקרה לי זה נראה עיוורונו של הצדק למרות,
כל העיניים שסביב, כאילו והצדק רואה את הכל
ונראה בכל מקום. כי גם הצדק מעוות הוא.
חצי מפניה אומרים כן והחצי השני אומר לא.
הכל כאן ממש בצורה מושלמת רק דבר אחד:
השיער,מה קורה עם השערות זו לא מברשת חמודה!
תעבדי על נושא השיער, פשוט תתאמני על זה,
תאמיני שיש לך את זה.
מצויין ממש טוב מאד.
חיים
[ליצירה]
שיר יפה מאד!
אולם התקלקל בגין נסיון לחריזה מכח בקטע:
לפתע גשם, רוח, סערה.
כך לפתע ללא כל הזהרה.
כמו כל השיר היה צריך להמשיך רגיל ללא חריזה!
אבל: אהבתי בגין העברת תמונת מצב נהדרת!!!
על כן עלי להודות שהשיר טוב:
תודה חיים
[ליצירה]
לא ידידיי זו לא אופרה ולא דמיון, זה פשוט היה חייב לפרוץ!
מקסים גם בכתיבתו וגם בגילוי אשר לשם כך
דרושה נפש אמיצה ויושר עצמי.
תודה לך על הכל וגם על היצירה הנפלאה:
חיים
תגובות