חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
האדם השלישי כמראה.
מה רבות האפשרויות לגבי השיר.
האני שלך או שלי, או האיש שקודם אהבת.
אולם ניתן לחשוב לפי כל רמזיך, שמדובר על האל כל
יכול.
שיר אשר הייתי מזה אותו כשלך גם אילו הופיע אצל
יוצר אחר. כל כך משקף את כתיבתך הנפלאה ויוצאת
הדופן. מדהים ביופיו, אז למה אני משתטה?
תודה לך: חיים
[ליצירה]
למרי מן הים: לגבי ספירת המלאי,
מי ידע? רק זכרונות בשעת פנאי!
הם חלק מהחיים ולחוות היה כדאי.
תודה לאמא שלום ולך מרי מן הים כמו כן שוב תודה לכולם:
חיים
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יצירה חזותית ראשונה אותה פוגש באתר זה הראויה
לתגובת אמת בתשבחות.
צבעי פסטל שמן: זרימה של צבע ביד בטוחה יד מנוסה,
מקצועית במידה ואינך כזאת הרי בעלת כישרון גדול את. לחיצות בצבע חזקות המדגישות ביטחון רב, אור
וצל מובלטים בעדנה וללא מחשבה נוספת.
פשוט יצירה של אומן מנוסה. חשים גם במהירות שבה
נעשתה.
מהנתי מאד והתרשמתי עמוקות.
תודה רבה לך: חיים
תגובות