משחק המילים נשמע מוכר, אבל הכתיבה הנבהלת\עדינה והתקווה בסיום הופכות אותו מהתחכמות לשיר מהורהר
אולי אפשר לשנות את האמצע ל:
חיפשתי לא
מצאתי לא
אנוח לא
אשקוט
לא הבנתי מה מטרת שלוש הנקודות בסוף.
שיר יפה. מעניין לשמוע את ההמשך (מה יקרה כשהדרך תמצא אותך)
תודה
[ליצירה]
משחק המילים נשמע מוכר, אבל הכתיבה הנבהלת\עדינה והתקווה בסיום הופכות אותו מהתחכמות לשיר מהורהר
אולי אפשר לשנות את האמצע ל:
חיפשתי לא
מצאתי לא
אנוח לא
אשקוט
לא הבנתי מה מטרת שלוש הנקודות בסוף.
שיר יפה. מעניין לשמוע את ההמשך (מה יקרה כשהדרך תמצא אותך)
תודה
[ליצירה]
כתוב נפלא, מתאר שיר אהבה ותשוקה לעיר הקודש, וזה כ"כ יפה. א. יש טעויות הגהה- וכדאי לעשות עריכה ולתקנן. ב. בעיני השורה האחרונה מיותרת ופוגמת, הייתי מורידה, משאירה קצת מסתורי- למרות שברור על מי מדובר. או מוותרת בכלל על שות סיום או מנסחת אותה ביותר עמימות- את גואלך/את זה אשר יפדך וכיו"ב
[ליצירה]
א. סיווג היצירה אינו מתאים שכן מדובר ביותר (!) ממשפט אחד.
ב. מדובר בכמה משפטים אחד, מורכבים וקשים לקריאה. צריך לנסות לשבור אותם, או לפשט, זה לא זורם ולא ברור...
[ליצירה]
לא חששתי מתגובתו של יוצר
לא חששתי מלאמר דברי, או לבקר
אך מקום לא מצאתי
לומר את דברי
שכן התנהל ביניכם
דיון קצת לירי
ונעם הוא לי
והוא אשר רציתי לומר
ועכשיו, לצערי
דיון זה נגמר
תגובות