[ליצירה]
כשהייתי בגן הייתי מהרודפים, והילד הנרדף דווקא לא היה כל כך חנון. סתם בריון מגודל בלי חברים, שלמרות שהיה הכי גדול בגן, לא יכל לעמוד מול עשרה ילדים היפראקטיביים.
[ליצירה]
וואו איזה כבוד! להיות הראשונה שמגיבה לך..
זה כל כך חמוד!!
מה הסיפור שיש מאחורי זה? (כמו 'שיעמום' של נביש, שבאה בגלל שיעור משעמם אחד)
תמשיכי ככה..
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
דווקא יש בצילום ציוריות כזאת. גם הזוית לא רעה והפוקוס על הסכין.
מה שקצת הורס זה התאורה והזוית המעצבנת-משהו של השולחן שנראה כאילו עיקמו אותו ביחס לצילום.
אהבתי בסך הכל.
[ליצירה]
די אני לא יכולה. את פשוט כותבת כל כך זורם. כל כך כיף לקרוא את מה שאת כותבת. כנראה שאת לא רק מצלמת טוב (כן, אני יודעת שאת עוד 'ירוקה' ובכל זאת). את גם כותבת טוב.