[ליצירה]
וואו איזה כבוד! להיות הראשונה שמגיבה לך..
זה כל כך חמוד!!
מה הסיפור שיש מאחורי זה? (כמו 'שיעמום' של נביש, שבאה בגלל שיעור משעמם אחד)
תמשיכי ככה..
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אני חושבת שהיה אפשר להוציא יותר מהמראה המדהים (למרות שגם לסורק יש חלק בטשטוש, מן הסתם). פוקוס די סתמי. זום מעט רחוק מידי.
בכל מקרה, תמונה נחמדה והכותרת מוסיפה המון.
[ליצירה]
לא יודעת מה איתכם. אני ממש אהבתי. ישר לאהודות.
והכותרת- השילוב המקסים הזה בין הכותרת לנערה (או שרק שזה רק בראש שלי ובעצם זה בחור?) הרוחנית במקצת, שמנגנת בגיטרה שירי נשמה. אצלי זה יצר תחושה חמימה. הזכיר לי את האווירה המיוחדת שיש באולפנה.
קבלי ח"ח!