פעם התעוררת אליי
פעם ידעתי להשיג חיוך
ואפילו כבוד.
פעם ולא רק פעם
שבת אליי
ואני הייתי מנצחת
במשחק הזה.
פעם התעוררת אליי
כשפניך טמונים בי
פעם ידעתי כשאתה אוהב
היום אני יודעת אחרת.
[ליצירה]
גם אני
גם אני חושבת שאין זה מיועד לקטגוריית השירה,
המון רגישות המון אהבה המון כאב.
עם זאת אני חושבת שיש מקום להשמיט כמה משפטים משום שזה ארוך מידי,כי הכתיבה היא טובה וגם התכן
זאת דעתי.
[ליצירה]
לא יכולתי שלא...
אני ....כמעט ללא מילים, אני קוראת מילה מילה , משפט משפט והדמעות לבסוף יצאו.
ריגשת אותי, צר לי על הכאב העמוק הזה.
מדהים איך שתארת וכתבת את הדברים הללו.
תהי חזקה אושרת.