חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
[ליצירה]
הסבר לביצוע!
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
אני כה אוהב את כתיבתך שזה כבר הפך אותי לחסר
אוביקטיביות.
הפשטות עם הזרימה הנפלאה, הרעיונות עם עומק
אשר אומרים כה רבות כאשר מאחוריהם נסתרות עוד כוונות, פשוט גורם לי בעוד שיר שלך לרצות.
תודה אהבתי כמו את שירי של עצמי.
חיים
[ליצירה]
לא אתיחס אל השם של היצירה אלה למהות של הרישום.
שיפור גדול ביצירתך זו בריטוש העדין ובפרופורציה.
עבודת שיער מקסימה ניתן לומר שזה מושלם!
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
תגובתי לתגובות
לכל המגיבים היקרים!
השיר מדבר על רוחו של המוות כאשר יגיע אלי,
איך את כל היותי כולל נשימתי האחרונה אמסור לו
במתנה.
נשמתי כבר למעלה ורואה את קבורתי, אור, שומע מילים [הספד] רחש עצים, פולחן.
האם כעת כבר מובן?
חיים
[ליצירה]
אכן נכתב באיחור אולם עם חלוף הזמן,
התעצמו המילים וחוזקן לא קטן.
הכאב הגדול שאין אומרים את שחשים,
כאשר עדיין יכולים.
אהבתי את שירך והזדהתי בכל.
תודה
תגובות