חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
[ליצירה]
הסבר לביצוע!
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
פעמיים קראתי את שירך, בראשונה הבחנתי שאיני
חולם.
בשניה הוברר לי עד מה מהמם!
שיר נהדר עם עומק בתוספת רגשות מוחבאים בין המילים, בתחושות אין סוף עד הסוף!
את נפלאה ואני אוהב את שירתך עד מאד.
תודה לך: חיים
[ליצירה]
גם ודמיוני השיר ולא מציאותי, חשתי בדמעות החונקות את גרוני!
במילה כה פשוטה, במילה מדוברת החדרתה חניתך
מבין צלעות אל גרוגרת.
כה חזק זה היה כה טוב ונוגע, שאם זה נכון:
בא להשתגע.
תודה לא סתם תודה, כי הרי שזו ממש יצירה!
חיים
[ליצירה]
למען האמת איני אוהב לקרוא יצירות ארוכות אולם את זו לו לא הייתי קורא לא הייתי יכל לסלוח לעצמי!
כל המילים אשר אכיר לא תספקנה ולא תוכלנה לתאר את התרשמותי.
תודה על כתיבה מענינת וקלסית כאחד.
חיים
[ליצירה]
הלא אמרתי לך שאתה בין הטובים ביותר באתר?
צר לי לאכזב אותך: אתה הכי טוב!!!
תודה, תודה ושוב תודה עם כל הפירגון אשר מסוגל
יוצר לפרגן בו ליוצר אחר.
חיים
תגובות