חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
[ליצירה]
הסבר לביצוע!
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
שיר יוצא מהכלל.
גלי הים!
רינה אהבתי את שירך מאד אשר כתוב בצורה מקסימה,
ומעביר את כל המסר בצורה נפלאה.
אבל רק לידיעתך הימים והאוקינוסים, מלאים במים
כמו האמבטיות שלנו וכל אשר הופך את המים לגלים
הינה הרוח בלבד.
זה כלל לא רלוונטי לשיר ואין צורך להתיחס לזה.
אהבתי מאד את שירך ונהנתי:
תודה:
חיים
[ליצירה]
החמנוית:
סיגנון אימפרסיוניסתי בשיטת ואן גוך.
הוקטנה ביותר ופגיעה בחדות הגוונים וחוזקם על מנת שניתן יהיה להעלותה. מציורי האהובים ביותר עלי.
תודה מראש לכל המגיבים במידה ועוד יהיו.
חיים
[ליצירה]
תגובה?
התחלתי להגיב וחשתי ברע , לא בגלל היצירה:
אותה אהבתי והיתה מקסימה!
תודה:
חיים
היום אסתפק רק בה.
[ליצירה]
[ליצירה]
עומר צמח נחום חן חן לך על תגובתך.
לשם ידע כללי על הציור אפרט בקיצור:
ציור בצבעי אקריליק על בד בשילוב של צבעי שמן
נקודתיים.
ביצוע על ידי מברשת רחבה עם מברשת הכי קטנה
בקווים הדקים.
ושוב תודה:
חיים
אגב את הציור העלה בני בהעדרי לכן גם תגובות לא היו ביומיים האחרונים.
[ליצירה]
מלפני יומיים רדף השיג הזכיר אותך ואת אהבתו עם הערצתו אל כתיבתך והעבירה לי.
כמו כן את צערו על עזיבתך הפתאומית עם שיריך יחדיו.
והיום לאחר קריאה ראשונה של יצירתך זאת,
רואה אני כי קוטל כינים אנכי ואתה פילים לעומתי.
תודה על שירך העוצר נשימה בכתיבתו, אוצר המילים
וזרימתו הנפלאה שלא לדבר על הרעיון!
אהבתי והתלהבתי מכל מילה.
תודה: חיים
[ליצירה]
אלדר היקר!
חזרתי לכאן ולי אין חברה,
האמן ידידי שזה עושה לי רע.
שאיש לא התיחס, לא הגיב במילה,
כאילו השיר, ידביק בצרה.
חשתי בצורך להגיב מהלב,
השיר בי נגע לבי עוד צורב.
המילה אהבתי לי לא הספיקה,
לאומת שירתך אשר לי הנפיקה!
אוהב את כתיבתך בה מקנא,
אתה לי שדה, אני לך מקנה!
תודה על שיר שבעדינות יצמרר,
עדיף הוא על שיר מגדול במשורר!
שלך:
חיים
תגובות