וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
לא יודעת אולי הבנתי את השיר בצורה מסולפת לגמרי אבל אני הבנתי שזה שיר המספר קשר (שהתרחש בעבר) עם מישהי מיוחדת...(בכל זאת חיזורים גלויים, לא כל אחת יש בה האומץ)
אבל גם אני לא הבנתי בשום אופן את הבית האחרון..
אשמח אם תאיר את עייני. (גם בנוגע כמובן לנושא השיר)
ולסיכום אהבתי (את מה שאני הצלחתי לקבל מן השיר)
ממשממש יפה!!!
[ליצירה]
אסף אני לא בטוחה שבשיר ישנם טענות כל שהם שאפשר לזלזל בהם.... זה...הטחות חסרות כל פשר ולכן כן בפירוש אפשר להפנות ת'גב ולהגיד-לא בשבילי. טיעונים(ואפילו הטיפשיים ביותר...(; ) אפשר לקבל אבל משפטים נבובים לא.
אני מצטערת אבל לי נראה ששיר לא התכוונה לכלום חוץ מלהוציא קצת החוצה..(למה בכזאת בוטות אני לא מבינה? ואיפה הפן האומנותי...מצטערת אבל גם זה נעלם מעייני)
אני כן חושבת שעם ליטוש והוספה של מעט יותר תוכן לשם המפוצץ השיר יהיה נוגע יותר
בהצלחה שיר!!!!!
[ליצירה]
השיר ממש נחמד!!
אבל, בשביל ליצור חרוזים או מסיבה אחרת העמדת את השורות בצורה שגורמת למשפטים להישמע אחרת ממה שהתכוונת וזה לא נשמע טוב למשל "נשוחח ארוכות בשיחות" (רק בקריאה שניה שמתי לב איך צריך לקרו את זה אבל אולי זה בעצם מה שרצית...)
וגם "עד שנרגיש עייפים אל הבתים החמים.."
שוב נשמע צורם.
ו"נשב בסלע"???בסלע?לא עליו?
ס"הכ השיר יפה והרעין מקסים ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך.
(מקווה שח"ו לא פגעתי)
[ליצירה]
גם אני לא ממש מתחברת להגדרה מתוק... הקטע בהחלט חזק נוטף ציניות ויורה בנו אמת ברורה בצורה מעניינת ומיוחדת!!
תודה!!
[ליצירה]
[ליצירה]
יפיפה!!!!!!!!!
התהלכתי איתך בפרדס.
יחדיו טעמנו מפירות ההדר,
ובפה אחד ביקשתי איתך את סמוכתי
שכבר תבוא ואוכל להגיע למנוחה ולנחלה...
יפה שלי, המשיכי!!!!
תגובות