[ליצירה]
וואו!!!
מאמי זה מהמם!
השפה מדהימה הדימויים......אין לי מילים!
זה אחד הקטעים היותר חזקים שלך.
ולוואי שהבאים ילוו בחיוך אמיתי שתלמיו יחרטו לעד!!!
(נאות????איפה???מי???)
[ליצירה]
אני לא מצליחה לשים את האצבע במדויק עכשיו(ואני קצת קצרה בזמן אני אשתדל למצוא קצת יותר מהמצרך הנדיר הזה ולחשוב יותר טוב)אבל נראה לי שזה קשור לזה שהכל כ"כ צפוי... כ"כ ברור שיש לחתיך חברה ובכלן זאת הוא מתאהב בה וכ"כ צפוי שכשהחברה הקנאית(כמובן) מתערבת החתיך ההורס רוצה להודיע לה שהוא גומר איתה....
אני ממש מעריכה את הרצון לקבל ביקורת והערות עם רצון כזה וכישרון(שרואים שיש) תגיעי רחוק!!!
[ליצירה]
יפה!!(כרגיל)
עצוב(אמ...כרגיל??)
הדבר ביחיד שהפריע לי הוא ש...דמעות תנין הם אינם אמיתיות אלא בדיוק להפך דמעות תנין אלו דמעות מזויפות-רגש מזויף...(סליחה על הקטנוניות ובכל זאת...)
[ליצירה]
צביאל, לצערי תחושת הכישלון אצלי חזקה או צורבת יותר מתחושת ההצלחה...מה שמצליח להוציא שיר (גם אם קצת..."מעאפן").ביום שיצא לי שיר על הצלחה זאת תהיה חתיכת הצלחה...( ;
[ליצירה]
אסף אני לא בטוחה שבשיר ישנם טענות כל שהם שאפשר לזלזל בהם.... זה...הטחות חסרות כל פשר ולכן כן בפירוש אפשר להפנות ת'גב ולהגיד-לא בשבילי. טיעונים(ואפילו הטיפשיים ביותר...(; ) אפשר לקבל אבל משפטים נבובים לא.
אני מצטערת אבל לי נראה ששיר לא התכוונה לכלום חוץ מלהוציא קצת החוצה..(למה בכזאת בוטות אני לא מבינה? ואיפה הפן האומנותי...מצטערת אבל גם זה נעלם מעייני)
אני כן חושבת שעם ליטוש והוספה של מעט יותר תוכן לשם המפוצץ השיר יהיה נוגע יותר
בהצלחה שיר!!!!!
תגובות