[ליצירה]
כל המרחם על אכזרים סופו................
ילצערי אין אתה ראוי לשרת בצבא הגנה לישראל
החמלה שאתה מפגין פה אינה במקומה
הומניות זה דבר אחד אבל אתה מביע פה הזדהות עם אויב
מצב שבעיתות מלחמה יכול אפילו להיות מקוטלג כבגידה
בטח אתה נחלאווי;)
[ליצירה]
ידידי אומנם אין זו הזירה המתאימה לעריכת ויכוח פוליטי \אידיאולגי
אולם הדברים שאתה משורר פה צורמים הם
לעניות דעתי מקור הטעות שלך ושל שאר גורמים מנוונים במדינה
היא בהחלת יחסי כובש נכבש על האוכלוסיה הערבית
בעוד שאני בתור לוחם פעיל זה שנים לא מעטות
רואה בדיוק את מהות יחסינו עם שכנינו הישמעלים
על כל הנגזר ומשתמע מכך אפשר למלא אלפי ספריות
בשורה התחתונה אין לנו אלא להלחם כרגע ולכבוש את החמלה המטעה וההומניות המסלפת
ולעסוק בלחימה כי לדאבון לבנו זה המצב בה אנו שרויים
כל נסיון לתאר את המצב בצורה שונה הרי הוא מרפה את ידי העם והלוחמים וסופו שימיט אסון על כולנו
[ליצירה]
צורת ההגשה של השיר מועררת כמה תהיות
לגבי אסקפיזם, לא בטוח שזו המילה הנכונה
הייתי אומר פרוורטי אבל אני לא בטוח שזה שייך
בקיצור שיר נחמד לגמרי :)
[ליצירה]
בתור אחד שגדל על טשרניחובסקי ועוד מרשה לעצמו להעמיד את עצמו באותו קו
הייתי מצפה למשקלים טיפה יותר מדויקים וזה מעבר לחיבוקים הגבריים הלחישות הגבריות הכמהות ועוד כל מיני פנינים הרמוזות בעדינות כלכך אופינית ודקיקה עד שכמעט לא שמנו לב. אומן ההסוואה ממש
חביבי את המלצות המקווה אשמח לקבל אבל רק אחרי שתרחץ מעצמך את זוהמת השחץ הדבוקה לנוכחות המבאישה שלך באתר הזה
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
כנרת בראש ובראשונה אני מבקש להתנצל בפנייך אודה ולא אבוש ניסתי לגרור אותך לתגרה קלה שכן קנאת יוצרים תרבה חוכמה אך את לא נפלת בפח השפל של בור הקנאה והכבוד העצמי אלא בדיוק להפך התעלת אל מעבר לעלבון האישי הצורם ובכך הוכחת גדלות נפש נדירה הנחבאת לה בין נקיקי נפש עדינה
לעומת זאת הדס
הוכחת פה שמעבר לבורות ההסטורית המשעשעת ישנה אמת עמוקה בביטוי היידישאי המפורסם
לונינקה ייד אזויצ קלנג רויסט (כמובן שכל זאת נהגה בדיאלקט גליציאנרי עסיסי) ופירושו בעברית מדוברת:לכל פוזל עמוד טלגרף משלו
(כמובן שהתרגום הוא חופשי )
[ליצירה]
כיסוף וכישוף חביב אודה ולא אבוש נהנתי מהביקורת שלך
על אף שהיא מעידה עלייך שאת\ה ללא כל צל צילו של ספק יוצר בינוני שמנסה לדרך על גב יוצרים מנוסים ומיומנים כמוני על מנת לכבוש את דרכו לפסגה אינני מאשים אותך ואולי אפילו מעט מעריך או מרחם על הטקסט העילג שאתה מוציא מתחת לטלפיך ואותו אתה מנסה לעלות לסדר היום הציבורי על ידי פרפגאנדה זולה ומתלהמת המתרחשת על שכמם החסון של יוצרים גדולים(כמוני:)
נו מילא תהנה בכל מארג מזון ישנו האריה וישנו הצבוע
אז שיהיה לך שבוע מהמם צבוע מתוק שלי
אני :)
תגובות