[ליצירה]
אם אתה רוצה שקוראים ישמעו את המנגינה שבתוך המילים אתה מוזמן לאמץ חוקי הרמוניה , מינימום חריזה כלשהי .
תציץ ב"בלוז בין הערביים" שלי ותשמע מוזיקה.
[ליצירה]
אני יתנדב ברשותך ,
תמצאי נושא כתיבה שהוא מעבר ל"אני" "הוא"
תרחיבי את האופקים- תגעי בשמיים , באדמה ,ברוח.. ותקראי את "לא אני הוא האיש" של אלכסנדר פן" ואז..
ורק אז תבריאי.
(וכמובן למצוא בחור אחר יאיץ את התהליך בכמה דרגות:)
תגובות