יושב מול המחשב,
מוסיקה שקטה במערכת,
המזגן משקשק במלוא עוצמתו,
הפלורסנט מתאמץ להאיר את החדר,
הטלויזיה לידי משום מה עובדת על mute..
וחושב..
שהדבר
הכי גרוע,
והכי טוב,
שיכול לקרות עכשיו,
זה הפסקת חשמל.
[ליצירה]
מאורה (ואחרים)
כוונתי ב"חזרה בתשובה" כאן היא לא לשבת שלוש שנים בישיבה וללמוד תורה. ואתר זה לא אמור לעמוד בסטנדרטים של הלכה (מי שציינה וידוי על חטאים בין אדם למקום והיכן הוא אמור להעשות). כוונתי כאן היא שלא ברור מהשיר אם הכותב בא לספר לנו על סטיותיו או על חיבוטי נפשו וחרטתו. אם מדובר על אפשרות א', אז המסקנה די ברורה, לאור מקרי הצנזורה מהעבר.
[ליצירה]
-
סוף סוף מסכים עם דעה אחת שלך, אבל עדין הפיסוק שגוי (מקף במקומות הלא מתאימים, למשל) וקשה להעריך קטעים כאלה כיצירות, ביחוד כשהטעויות חוזרות על עצמן.
תגובות