יושב מול המחשב,
מוסיקה שקטה במערכת,
המזגן משקשק במלוא עוצמתו,
הפלורסנט מתאמץ להאיר את החדר,
הטלויזיה לידי משום מה עובדת על mute..
וחושב..
שהדבר
הכי גרוע,
והכי טוב,
שיכול לקרות עכשיו,
זה הפסקת חשמל.
[ליצירה]
-
ראשית, אתה חייב להמעיט בשימוש ב"-", ברוב המקרים זאת שגיאה דקדוקית. וגם השימוש ב"!" מוגזם לחלוטין.
שנית, אין לי מושג איך לא משעמם אותך לכתוב על פוליטיקה, מה גם שכאחד שמרבה לכתוב בנושא, אסור לך לשגות בביטויים כמו פופוליזם, שמשמעותו ויכוח לשם ויכוח (וביטוי כמו "נגד העם" הוא בודאי פופוליזם).
ושלישית, תקרא את זה:
http://images.maariv.co.il/channels/0/ART/511/595.html
וזהו, נמאס כבר מהפוליטיזם הזה שאתה עושה לאתר.
אבל גם לשתוק מול זה כבר נמאס.
[ליצירה]
-
כדאי לעשות הגהה לפני שמשגרים משהו לאויר העולם.
ולהמעיט בסימני קריאה, זה בדיוק מה שהופך את זה מיצירה להבעת דעה ולמשהו שנראה כמו טקסט שקוראים בהפגנה.
[ליצירה]
-
סוף סוף מסכים עם דעה אחת שלך, אבל עדין הפיסוק שגוי (מקף במקומות הלא מתאימים, למשל) וקשה להעריך קטעים כאלה כיצירות, ביחוד כשהטעויות חוזרות על עצמן.
תגובות