לכתי אחריך
בתרמיל ובמקל
רֵדתי לנהר
להרוות צמאונך
שוטפִי שפתותיך
מאבק המדבר
ריצתי בהרים
בצידת מאכלים
וקטיפה כיסיתיך
בחשוך הימים.
ואת,
מה רצונך את?
לערוגית, שלמדה אותי שיש כאלו שמוכנים לעשות הכל, אבל לא מבינים למה באמת מצפים מהם.
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
[ליצירה]
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חמוד? הגדרה מוזרה..
(אתיחס אל הבעל השני בסיפור, כי הראשון הוא הבעל ה'רע' היותר מובן מאליו): עצוב ואמיתי. אני מקווה שאלו לא החיים של יותר מדי אנשים ונשים. אך אני חושש שכן, ברמה כזאת או אחרת - השגרע.
אוף עם המציאות המעצבנת הזאת!
וזה כתוב מעולה, ביחוד כשנקודת המבט מוצגת ע"י כותב ולא כותבת.
[ליצירה]
-
חבל על השחצנות שלך, שאינה אופינית לאתר או בכלל, ואינה במקום במקרה שלך (לפחות לעומת רמת כתיבה של אחרים פה, לדוגמא). ותלמד לקבל ביקורת בונה, ביחוד כשהיא נכונה.
[ליצירה]
-
ראשית, אתה חייב להמעיט בשימוש ב"-", ברוב המקרים זאת שגיאה דקדוקית. וגם השימוש ב"!" מוגזם לחלוטין.
שנית, אין לי מושג איך לא משעמם אותך לכתוב על פוליטיקה, מה גם שכאחד שמרבה לכתוב בנושא, אסור לך לשגות בביטויים כמו פופוליזם, שמשמעותו ויכוח לשם ויכוח (וביטוי כמו "נגד העם" הוא בודאי פופוליזם).
ושלישית, תקרא את זה:
http://images.maariv.co.il/channels/0/ART/511/595.html
וזהו, נמאס כבר מהפוליטיזם הזה שאתה עושה לאתר.
אבל גם לשתוק מול זה כבר נמאס.
תגובות