[ליצירה]
ה"פספוס" הזה (לפי תמי) הוא בדיוק מה שאהבתי. ההתרחבות קצת מעבר לעיניים נותנת מקום לדמיון ליצור סיפור, להבין על מי את מסתכלת. הייתי מוסיפה אפילו קצת שפתיים, בכולופן, יופי של תמונה!
[ליצירה]
ענק! נפלא! מצוין! זה בדיוק העניין- לתפוס רגע סתמי לכאורה ולתת לו נפח ע"פ המשמעות שאת מצאת בו.
ממש נדמה כגולגולת בוכה. באמת יופי של תמונה, אהבתי מאוד
[ליצירה]
רק רציתי לומר,בלי להכנס לטענות שהועלו, שאני שמחה בדיון הסוער. אני שמחה שהנושא מעסיק אתכם וחשוב לכם להכריע לכאן או לכאן,ו-רן, אם ציניות זה מה שדרוש כדי להעיר,להזהיר ולצאת במחאה..אז בשביל זה אני כאן :-).
[ליצירה]
מעניין ומרגיש מוכר.. מסכימה עם נביש-אולי כדאי לוותר על כמה שורות שהופכות את המסר ללעוס. ומאוד אוהבת את סגנון הכתיבה שלך!
[ליצירה]
[ליצירה]
ראשית,התנצלותי הכנה.
בתקופה האחרונה בחרתי שלא להתעדכן לגבי התפתחויות בענייני התנתקות לשם שמירה על בריאות הנפש, לכן הסיסמא "מאחורי כל זוג.." לא הייתה מוכרת לי בהקשרה.
ו..מוכרחה להודות שאתה צודק, אני אכן כעוסה על כל קיצוניות שהיא, ואולי הפוסל במומו פסול.
בכולופן, שמחתי לגלות שלא זו כוונתך, והלוואי ונזכה לגאולה בקרוב ממש!
[ליצירה]
מצטערת, כאן זה לא פורום מפוני גוש קטיף (למרות שקל להתבלבל לפעמים) ועם כל אהדתי לרגשות הקשים, זהו אתר אומנות. ומבחינה זו, אין בצילום הזה ולא כלום.
[ליצירה]
המיקום של האור מצוין, מדגיש את תחושת המתכת (כן,יודעת שזה סתם פלסטיק, ובכל זאת). אבל בכדי להעביר את הרעיון של מסכה, אני חושבת שהיית צריכה לצלם את כל הפרצוף כדי להשיג את ההשוואה בין פנים אנושיות למסכה קרה. בתמונה כמות שהיא, רואים רק מסכה ולא ברור מה היא מנסה להסתיר. מעניין,מה המורה שלך אמרה על זה?
תגובות