[ליצירה]
אהבתי ממש
אם הייתי בארץ , גם הייתי בא..
לי דווקא השיר נהיר וברור
רק מעניין אותי אלו חציי אמת לא נאמרו..
אתה כמובן לא מתכוון ל "אחרי מות - קדושים אמור"
התגעגעתי לשיריך
[ליצירה]
אהבתי
אהבתי יותר מהשיר "לא הספד אבקש"
שעליו רבים וטובים הגיבו..
(שם החרוזים עושים עוול לתוכן הניפלא)
השיר כתוב בצורה קולחת וזורמת
והסייום מוחץ!!!
[ליצירה]
תודה לך
הרבה חוזק ותעוזה יש בשיר הלזה
אהבת גבר לגבר?????
אם כן כל הכבוד
מתי עוד שירים כאלה יפורסמו באתר
אני מקווה שזהו קול הדרור
תודה לך תודה לך
תגובות