[ליצירה]
אהבתי
אהבתי יותר מהשיר "לא הספד אבקש"
שעליו רבים וטובים הגיבו..
(שם החרוזים עושים עוול לתוכן הניפלא)
השיר כתוב בצורה קולחת וזורמת
והסייום מוחץ!!!
[ליצירה]
אווווו אהההה
נהדר.....
עשיתה כברת דרך רבה בשירך
אתה ראוי כעת לתואר מ שו רר
אך עדיין חסרה נימה אופטימית לשיריך
[ליצירה]
[ליצירה]
מקסים
שיר יפייפה, אני ינסה לפרש אם יורשה לי...
הגשם הם מחבלים מגושמים המנסים לפרוץ מחסומים של צבא הכיבוש "לא עלינו" בכדי להגיע לרקיע המובטח עם 72 בתולות.
כל זאת בכדי להציף את האדמה ולנשלה מיושביה היהודים, כמו במבול אשר האנשים טבעו ואילו הבהמות והחיות ניצלו. "הוריקו שדות בֶהִיתַמֵר הקמה"
זהו שדה הקרב שהופך ירוק ממדי צה"ל כאשר אוייביו הקמים עליו עושים תימרונים או אפילו אוכלים תמרים.
המחבלים אשר דרכם לא ישרה ומעוקלת קקשת במתפורה זאת מנסים להכות בענן השומר על ישראל כעמוד הענן ששמר על ישראל בהליכה הממושכת במידבר.
ובתוך כך עולזים המחבלים כמו שעולזים כאשר חמתם בוערת בהם (תכונה ידוע ומוכרת)
ובורים אלו מאמינים שכל זה יביאם אל השפע
(פשע) מתוך כל הפשעים והקצף
שמש הגבורה של העם הישראלי הגאה עולה..
הפעם אני בטוח שכיוונתי לדעת גדולים
מילה במילה..
(-:
[ליצירה]
ולי אין סיכוי מולך...
גבר כרפסים שכמותך
ואין לי אלה להיתרפס לפניך
במילמולים נוגים להישתטח על קיברי קדמונים ענקיים
כגון שימברוסקה אלתרמן ורחל (המשוררת)
וליחל למילים הזורמות בקלילות המתקרבת לשיפעת מילותיך.
ועוד כהנה וכהנה תישבחות צחורות
על פאר יצירתך האחרונה
שלא נופלת מהאחרות, ולו בקצה הנימה.
חזק ואמץ ....
תגובות