נושאת עמי מחילה
אבל יודעת בעצמי
שחושפת כלפיך שיניים
של כלב.
( אומרים כלב נובח לא נושך ).
אז כבר השגיאה-
היא שלי
אבל יסוד הטעות-
הוא שלך.
שובל של חושך אפל
מושתת וכרוך מסביבי
אני תוהה-
מה יותר כואב
איתך או בלעדיך?
יפה ומעניין..
(אני באופן אישי מעדיפה שירים כאלה, מורכבים, על פני שירים של "אהבה מושלמת"...).
רק-- טעות לשונית קטנטנה שהפריעה.. זה צריך להיות:
"אבל יסוד הטעות-
*הוא* שלך"...
[ליצירה]
..
יפה ומעניין..
(אני באופן אישי מעדיפה שירים כאלה, מורכבים, על פני שירים של "אהבה מושלמת"...).
רק-- טעות לשונית קטנטנה שהפריעה.. זה צריך להיות:
"אבל יסוד הטעות-
*הוא* שלך"...
[ליצירה]
וואו...
בעיני שיר מ ד ה י ם! איזה יופי של מבנה, זורם, אכן מטלטל,כל שורה נותנת תחושה של עוד, מתח כזה, מן כאב שמתמשך...אהבתי, קבלי את קולי לשיר יפייפה זה.
[ליצירה]
השיר הזה הזכיר לי את השפט "חייך לעולם והעולם יחייך אליך" זה מה שאת עושה וזה נהדר.
אני מאחלת לך שלעולם לא יסור חיוכך.
להמון אנשים קשה לחייך והלוואי ....שגם הם ילמדו.
תגובות