[ליצירה]
תודה
לובוצקי אחי !
א' תודה רבה על התגובה לשיר
ב' חיפשתי איפה אתה רואה בשיר שלי מוות
ולא מצאתי . זה בסה"כ שיר ערש עתיק-עכשוי
שאני כתבתי על ארץ ישראל.לכן גם הוא נקרא
שיר ארץ שזה מזכיר גם שיר ערש...
בכל מקרה שוב תודה על הארותיך והערותיך...
[ליצירה]
מקסים...התחושה של ביטוי אהבה
לא רק במילים כואבת אצל כולנו.
תהי חזקה כי זהו מבחן שכולנו
צריכים לעבור כדי להגיע לפתחי
גן העדן.גם לי יש שיר שחיברתי
על נושא והוא נקרא : "שתיקה של תשוקה"
את מוזמנת להסתכל ולתת את חוות דעתך...
[ליצירה]
לגוד , מה לעשות? אני והבנת הנקרא לא מסתדרים משהו :-) אבל תסביר לי רק משהו קטן... זה שאני הרומנטיקן הנצחי זה בהחלט מחמיא לי (תודה) וזה בהחלט הופך את הרומנטיקה למציאותית, אך איך זה מסתדר אם זה שכתבת שהרומנטיקה במציאות היא אשליה (דבר שאינו מצאותי)? אלא אם כן אתה מפרש את המילה "אשליה" אחרת...