חוזה התקופה
בשעת מעופה
כציפור שעייפה
נגפה ונטרפה
רואה הימים העוברים
את נבואת העוורים
והלבבות הסוררים
עלי מים מאררים
היכן הענווה?
מעט רוך ואהבה.
הגזו בלהבה
ונותרה רק אכזבה?
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
דבר אחד:
להווי ידוע כי בעת חמסין אין השלכת שורה..
ואם כן, מדוע רשמת :
"הכל מצהיב,
כיד דמיונה של השלכת"
אמנם ישנה תופעת שידפון השורה בתכסית הקרקע, העלווה הירוקה הופכת צהובה,
אך שלכת מן העצים אינה בנמצא, ההיפך הוא הנכון:
הגידולים הרב שנתיים משגשגים