אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
מבחינה לשונית עדיף כנראה שאתה מסתכל
כנל"ד
ישראל לא מתבדח, הוא ציני
יש אנשים עם אשליות, צאו מזה.
הוא מקצין, כמובן.
האור בקצה המנהרה יכול להיות טוב ויכול להיות רע. כדברי מ י ב ל א ש.
אבל כולם מניחים שאור בקצה המנהרה זה טוב, לפחות תדעו שאתם לא יודעים...
[ליצירה]
תודה!!
האמת היא, שהייתי באמצע להכניס לאתר משהו אחר ונכנסתי ל"במשפט אחד" סתם לראות מה זה (אני חדש יחסית ולא מכיר הכל) קראתי כמה, וזה פשוט עלה לי לראש, אז כתבתי והמשכתי הלאה.
מה שנחמד במשפט אחד זה לא רק שאפשר לקרוא אותו מהר - גם אפשר לכתוב אותו מהר...
בכל אופן, באמת לא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות טובות. זה בהחלט מוסיף מוטיבציה ליצור. תודה לכם!
תגובות