קול שתיקה
מביא אותי אליך,
אל תלך-
לחשתי בכאב.
והיום אני
כמעט...
עוד געגוע
זה משהו לדעת.
אתה לוקח
את חוט לבי
ומושך
זה יכול להיות משעשע
זה יכול להיות מכאיב.
אני פה -
אתה כבר יודע
לא משחקת בשום תפקיד.
24/10/02
אתה מקפיד על ביקורות של מרצה לספרות
אבל...
יחי ההבדל.
בלילה הזה הייתי בובה ממוכנת
ופניתי ימינה ושמאלה, לכל העברים,
ונפלתי אפיים ארצה ונשברתי לשברים
וניסו לאחות את שברי ביד מאומנת.
ואחר כך שבתי להיות בובה מתוקנת...
כפי שאמרתי-
יחי ההבדל.
אביב סתיו הוא אחד היוצרים המכובדים באתר לא ארשה שתשמצי אותו ,
אביב קראתי בפרום את יעודך באתר המשך לעשות כן ואני מקווה שאתה לא מתייחס להערות חסרות משמעות מפי אנשים קטנים שבאתר מקבלים כוח לראשונה בחייהם וחייבים לנצל אותו,
אני מרחם על אנשים אלו אין להם כלום ביום יום הם קטנים ומסכנים .
גאיוס!!!
[ליצירה]
אדון אביב סתיו
אתה מקפיד על ביקורות של מרצה לספרות
אבל...
יחי ההבדל.
בלילה הזה הייתי בובה ממוכנת
ופניתי ימינה ושמאלה, לכל העברים,
ונפלתי אפיים ארצה ונשברתי לשברים
וניסו לאחות את שברי ביד מאומנת.
ואחר כך שבתי להיות בובה מתוקנת...
כפי שאמרתי-
יחי ההבדל.
[ליצירה]
לד"ר כלומניקית
אביב סתיו הוא אחד היוצרים המכובדים באתר לא ארשה שתשמצי אותו ,
אביב קראתי בפרום את יעודך באתר המשך לעשות כן ואני מקווה שאתה לא מתייחס להערות חסרות משמעות מפי אנשים קטנים שבאתר מקבלים כוח לראשונה בחייהם וחייבים לנצל אותו,
אני מרחם על אנשים אלו אין להם כלום ביום יום הם קטנים ומסכנים .
גאיוס!!!
[ליצירה]
שיר שהתאורים בו כביכול כל כך פשוטים אך מסוגלים בקלות להחיות את התמונה ולתאר אותה וזה מה שיפה כשקראתי את היצירה כל משפט הצלחתי לראות אותו ממש לדמיין את התמונה בראש...אהבתי
[ליצירה]
בד"כ אני...
בד"כ אני לא נוהגת להגיב לשיר שאני לא מסמפטת ואפשר לומר שאת השיר הזה אני מתעבת.
כתוב באופן מאולץ ומאוס... לא שזה מפליא אותי כ"כ אבל באמת...אני חושבת מר שמואל שאתה לא רואה את הצד השני של המטבע!!!
[ליצירה]
לא יכולתי שלא...
אני ....כמעט ללא מילים, אני קוראת מילה מילה , משפט משפט והדמעות לבסוף יצאו.
ריגשת אותי, צר לי על הכאב העמוק הזה.
מדהים איך שתארת וכתבת את הדברים הללו.
תהי חזקה אושרת.
[ליצירה]
השיר הזה הזכיר לי את השפט "חייך לעולם והעולם יחייך אליך" זה מה שאת עושה וזה נהדר.
אני מאחלת לך שלעולם לא יסור חיוכך.
להמון אנשים קשה לחייך והלוואי ....שגם הם ילמדו.
תגובות