מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
זה יפה וקלאסי.
מזכיר נופים, טבע, מעגל זמנים וסתיו.
בעיקר דברים ששכחנו בשטף האורבניות...
(אגב, מפריעה לי המילה: מפנקים. איכשהו נשמע לי ילדותי מדי)
תגובות