וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
[ליצירה]
* (בעצם, ** גם על המשקל והחריזה.)
דברים משתנים, אנשים באים והולכים, וגם הארץ, בימינו, לא לעולם עומדת, והטעות לעולם חוזרת, וככה זה. אל תתבכיין, זה לא יעזור.
אני מצמחת תלתלים כדי להצליח,
אולי ילטפו גם אותי, במשיב הרוח.
[ליצירה]
[ליצירה]
שומקום. שום דבר.
אפילו לא יצירה. מונולוג?
אתה היית אומר את זה לאשתך?
שי, אנינות טעמך היא יוצאת- מן- הכלל.
דם סרוח.
[ליצירה]
ייייייווווווווווווואאאאאו
בעקבות הערתו של יונתן דוד בדקתי את המשקל- אנאפסט טרימטרי (כלומר- שתי פעמות וטעם כפול שלוש) ומדי פעם כמה "פריכי" וימבים.
מאז שנות ה-50, שהתחילו לכתוב בישראל בריתמוס החופשי, רוב האנשים כותבים ללא משקל קבוע-
ואת הצלחת לעשות זאת די טוב...
(אני סתם עושה דאווינים מידענותי...)
כל טוב סלה...
תגובות