[ליצירה]
ניצן יקרה, גם לך מגיעה כל התודה, גם מימך אני נהנה לקבל הערות ותמיד אני מצליח ללמוד עוד על נושא השירה. לכן אשמח אם תסבירי לי מדוע שיר זה שלי את לא היית מסווגת כשירה?
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אלנתן, פעם גם אני כתבתי הרבה עם כ' עד שלימדו אותי כאן, שצריך להשתמש ב כ' רק שזה בא לדמיון אך שאתה בא להמחיש משהו שהוא אמיתי אין צורך להשתמש ב - כ'...
אז תודה על תגובתך ויפה לך הרצון ללמוד ולהחכים.
תגובות