אוי איזה ציור מ-ת-ו-ק.
תגיד שי, ככה זה מעכשיו? הכל סביב הילדים, או שזו פשוט הסתגלות של התחלה? [אני חיייייבת לדעת:]
ושלא יגמר לכם לעולם, ותתלהבו מכל אפצ'י ונזלת ראשונה (ושניה ושלישית...), ותבדקו עם האצבע שלכם מול האף שלו שהוא נושם (ככה אמא עשתה:)
וגם זמן לעצמכם. אה, הנה זה, כיבוי אורות---:)
מקדישה לכם את השיר "בן" של אהוד מנור, ובמיוחד את הסוף המתוק הזה:
"אז בוא כבר אלי לידיים
ושוב נגלה
איך הבוקר עולה".
כיף לכם
אור ואהבה
כּנרת~~
מתוק ומעלה חיוך מתוק עוד יותר.
מסכימה עם בא בימים, זה רק הולך ומשתפר, כל יום הלב מתפעם מהפלא הזה ואז פשוט נשארים ללא מילים מהחוכמות, מהשיבושים, מהחיוכים, מהמילים, קסם שלא נגמר!
גידול קל :)
[ליצירה]
אוי איזה ציור מ-ת-ו-ק.
תגיד שי, ככה זה מעכשיו? הכל סביב הילדים, או שזו פשוט הסתגלות של התחלה? [אני חיייייבת לדעת:]
ושלא יגמר לכם לעולם, ותתלהבו מכל אפצ'י ונזלת ראשונה (ושניה ושלישית...), ותבדקו עם האצבע שלכם מול האף שלו שהוא נושם (ככה אמא עשתה:)
וגם זמן לעצמכם. אה, הנה זה, כיבוי אורות---:)
מקדישה לכם את השיר "בן" של אהוד מנור, ובמיוחד את הסוף המתוק הזה:
"אז בוא כבר אלי לידיים
ושוב נגלה
איך הבוקר עולה".
כיף לכם
אור ואהבה
כּנרת~~
[ליצירה]
מתוק ומעלה חיוך מתוק עוד יותר.
מסכימה עם בא בימים, זה רק הולך ומשתפר, כל יום הלב מתפעם מהפלא הזה ואז פשוט נשארים ללא מילים מהחוכמות, מהשיבושים, מהחיוכים, מהמילים, קסם שלא נגמר!
גידול קל :)
[ליצירה]
והלכו שניהם
הילד והילדה
ידיים שלובות
קופצים מעל מהמורות.
לאן ילכו השניים
העתיד זאת צופן
הרחק הרחק
למקום בו איש לא מזדקן
ויישארו ילד
ילדה
מאותו הסיפור
שאיש לא קרא.
[ליצירה]
אנחנו לא חיים בשביל הרגעים הקשים. פשוט לא מסכים. אם אפשר שיהיו פשוטים אז למה לסבך אותם?
לא מתכוון לפשטות הדעת, על אף שגם לה יש את היופי שבה, אלא לחוסר סיבוך ומורכבות. כמו השירים שאני אוהב. החייים כשירה!
תגובות