בת 28נושמת קריאה וכתיבה
מאמינה באמונה ובכוחן של המילים לסלול את הדרך לנבכי הנפש
אישיות ספרותית מועדפת - פרופ' אורציון ברתנא
בעלת תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה
[ליצירה]
בטרם כול יציר / יוצר נברא
אדון עולם אשר מלך בטרם כול (קול) יציר / יוצר נברא .
וכאבי העמוק עדיין
אך יציר עמוק השוכן תחת כנפי בריאה יודע לשאת
תפילה גם ברגעי הכאב לא נותן לקטנים המתהדרים
בנוצות גדולות של מילים
מנסות לרודפו ולהניסו טרם בכורתו
להצר צעדיו בחירותיו וקולו האישי .
הטוב תמיד מנצח אם יש לו יופי של עשיה
כמו שלך .
לימור
[ליצירה]
אמונה
היא התשובה היחידה ואמונה כמו כול דבר שמצליח דורשת התמדה
גם בימים שבהם הכי מעונן האמיני שתצא הקשת מבעד לענן על אף ולמרות כול הכאב האור והטוב יהא מנת חלקך אם רק תאמיני
גם בימים האפורים ביותר מעט אור מגרש החושך
שנה מוארת
לימור
[ליצירה]
גם לי היה אחד
גם לי היה אחד יחיד ומיוחד לא היה לו סולם אך לב עד השמיים כן גם לי היה אחד
ורק מי שחווה יכול להבין את הצורך לזכור ולנצור ואת עשית זאת ברגישות מופלאה שהזכירה גם לי
תודה
[ליצירה]
מיכאל יקר
יצירתך כתובה יפה והכאב לקוח ממעמקים של
"בטן רכה" - נכתב אבסולוטי , אמין ונאמן למקור
סוחף את הקורא לתחושת הזדהות
כי את הפרח הזה
לא יוכלו דמעותיך להשקות
חוסר האונים זועק זעקתך
כי אדמה בה נטמן
ירפא רק ...... הזמן
יופי של שיר
[ליצירה]
חיים שעדיין לא הצלחתי לחיות
כתיבה עוצרת נשימה בכאב אהבה וחיים
שלא התממשו לידי הווייתם
רצית לאהוב
הגוף חיפש מקום לנוח
ויחד עם זאת היית מוכן
לשבור את עצמך
אם יהיה לה יותר נוח....
אבל אהבה היא לא ספרים מסודרים על שולחן
ואחרי שאמרנו הכל ודבר לא נאמר....
לא נותר לי , אלא, ללכת ולהותיר
עקבות בוץ
הפקתי עונג ממילותיך על הדף
יופי
לימור
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים שהלכו עימי לטייל בשדות העצמי שלי ואפילו חזרו עם תנובה ותובנה
ובאשר ללוגן לוגן
שלום לך . לרוב נהנית לקרוא הארות והערות
אלא שהפעם .....
אבולוצית הספרות מעידה שהרבה פעמים דווקא הכאוס הוא נסיון לזעוק לסדר
משל הספר : הדבר / אלבר קאמי
ולפעמים הלפעמים הוא .... תמיד
שבוע מבורך לטוב
תגובות