בנחל הדמעות
שם ביקרתי
והעלה נשר
כמו שהדמעה נשרה לי
שם מצאתי את אושרי.
אז עליתי יחד
אל הר היסורים
והנוף נכחד
כמו שהגוף נצפד
שם מצאתי את אושרי.
בקבר החיים
שם נרדמתי
והחיים התבזבזו
כמו שימיי נחשכו
שם מצאתי את אושרי.
[ליצירה]
שיר יפייפה לא יודעת למה התחושה שנוצרה בי תחוזת עצב.... אולי אכזבה שלך...
מקווה שאני טועה ובכל אופן נהנתי לקרוא כל מילה............................
[ליצירה]
וואו...
בעיני שיר מ ד ה י ם! איזה יופי של מבנה, זורם, אכן מטלטל,כל שורה נותנת תחושה של עוד, מתח כזה, מן כאב שמתמשך...אהבתי, קבלי את קולי לשיר יפייפה זה.