ביטאת יפה את התהייה
אילו שאלת אותי, הייתי עונה
כשזה האדם המתאים אפשר ליפול לתוכו, בלי סימני שאלה, להיות שלו וכלום לא נפגע.
לפעמים זה הכיף, להתמסר, להתמזג, לא 24 שעות ביממה, אבל בחלק מהם בוודאי,
כשזה האדם הראוי
רק עונג יצמח מזה
[ליצירה]
יפה
ביטאת יפה את התהייה
אילו שאלת אותי, הייתי עונה
כשזה האדם המתאים אפשר ליפול לתוכו, בלי סימני שאלה, להיות שלו וכלום לא נפגע.
לפעמים זה הכיף, להתמסר, להתמזג, לא 24 שעות ביממה, אבל בחלק מהם בוודאי,
כשזה האדם הראוי
רק עונג יצמח מזה
[ליצירה]
:)
משעמם? סבתוש, תלוי עם מי. ולגבי הסאלן של המסומן/ת בשאלה:
צודק/ת. אבל אני מחזיקה בדיעה שבדייטים נותנים לשיחה לזרום כשמתוכה אנחנו מבינים מי עומד מולנו.
לא מתוך להגנות בלתי פוסקת של העומד ממול, שמלווה בציוני "אני" גאים.
לספר על עצמך תמיד כדאי. צריך לדעת איך.
סו, יועצת נישואין שהולכת יחפה :)))
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
/
יפה ונכון
ומאוד מאוד מדוייק.
וגם את התוספת של איש אהבתי:)))
[ליצירה]
[ליצירה]
אהבתי
מאוד אתגר קרתי- וזה לא רע בכלל.
רק שאתגר מאופיין יותר בכתיבה ללא מסרים (ממזי? משמעות לכל מילה? כנראה שזה אתגר גדול עלי לקרוא אותו...) וזה... לא יודעת. יותר טוב כזה.
סוערה.
תגובות