לא תוכל לאהבני
רק אוכל לשבת-
על ברכיך.
ןלשמוע סיפורים על הילדות והבגרות.
לא תוכל לנשקני בתשוקה
רק אוכל לקבל ממך
ליטוף.
ולשמוע סיפורים על החיים.
לא תוכל לחבקני חזק
רק אוכל לקבל ממך
אהבת אב.
ולהסתפק בכך.
אהבה שהיא בלתי אפשרית.
[ליצירה]
רציתי לומר...
שהשיר הזה כל כך נגע לי, תחושה שאני לא ממש יודעת להסביר אבל הוא פשוט גרם לרשרוש בלב, שיר שכביכול פשטני אך מדהים- לטעמי.
אהבתי נטע.
[ליצירה]
נדהמת
מאוד אהבתי, כתיבה מרגשת מאוד,
אני לא יודעת עד כמה הדברים הם אמיתיים/מציאותיים, דברים שקרו,
מה שכן לדעת את הבעיה ולהיות מודע לה זה חצי פתרון ,...
בכל אופן אהבתי.
[ליצירה]
****
אין לי מושג אם ירדתי לשורש העניין, אני רק יודעת שכדי לפתור בעייה מסויימת זה להיות מודע לה ולהודות שהיא קיימת, יש כאן תחושה של הכרה באמת ומשם הדרך לפיתרון קלה יותר....