זה עצוב לי לקבל...
זה שונה זה אחר.
כל גופי זועק לפתע
אתה שובר אותי
כל פעם מחדש.
אל תכעס-
אני יודעת
קשה שלא לריב.
זו האמת
וזה העצב...
זה הכאב שלא מרפה.
אני יושבת וכותבת
מוכנה שוב לאהוב.
ואיתך
אני פוסעת
גולשת לנפש שבך.
[ליצירה]
גם אני
גם אני חושבת שאין זה מיועד לקטגוריית השירה,
המון רגישות המון אהבה המון כאב.
עם זאת אני חושבת שיש מקום להשמיט כמה משפטים משום שזה ארוך מידי,כי הכתיבה היא טובה וגם התכן
זאת דעתי.
[ליצירה]
מעניין
מאוד מעניין, אני חושבת שהכתיבה שלך נורא יפה, משולבת בסגנון מודרני ולירי.
אני מודה שמשפטי האנגלית הפריעו לי קצת... לכן קראתי שנית ללא האנגלית.
בגדול-אהבתי!
אושרת.
[ליצירה]
רציתי לומר...
שהשיר הזה כל כך נגע לי, תחושה שאני לא ממש יודעת להסביר אבל הוא פשוט גרם לרשרוש בלב, שיר שכביכול פשטני אך מדהים- לטעמי.
אהבתי נטע.
תגובות