[ליצירה]
...
אורנה, גם לי מתחשק להפליק לטיפוסים כאלה, אבל מהיכרות קרובה איתם- הם כל כך מתוקיייייייייייייייייייייים.
ותאמיני לי שהם מכים על חטא ומנערים את עצמם- רק בשקט בשקט, שלא נראה שהקרח נשבר.
:)
...מנסיון.
[ליצירה]
מתבוננת...
חלילה,
דווקא השורות האלה שציינת הן כל כך ההיפך ממה שעובר עלי.
כל כך חסרות אקטיביות...
ואכן אדמיאל קוסמן הוא דמות... מעניינת :)
סוערה, משפרת את יכולותיה הדיפלומטיות.
תגובות