טובעת בים,
מנסה להנצל
בכל דרך.
כוחותי דועכים
עם כל תנועה,
עם כל מילה,
צעקה.
טובעת בים,
לבד בין הגלים
בלי אחיזה.
מוצפת, נחנקת.
מים בכל.
הים כה גדול
ואני קטנה.
טובעת בים...
מתעוררת
בבהלה מחלום,
טובעת בים
של
דמעות.
[ליצירה]
אמממ...
בכל זאת... בתור סקרנית מן המניין אני פשוט לא עומדת בזה :)
ושלא תביני לא נכון אני לא מתלוננת על ההפרשים בין הפירסומים של החלקים... רק על עצם הרעיון של החלוקה ;)
[ליצירה]
:)))
הכוונה היתה ב"ולכל השאר הנח..." השאר=לאנשים... אל תתייחס למה שהם אומרים כמו שאמרת... ולא לכל הדברים שמסביבך...
אני מקווה שזה ברור :))
גמני הולכת מדי פעם יחפה ברחובו של ישוב ;)
[ליצירה]
אוף!
כן שמתי לב לזה ואפילו ניסיתי שזה לא יצא ככה...
אבל... זה מה שיצא...
אל דאגה עוד כמה תגובות ולא יראו את התגובה הראשונה שלי ואז זה לא יהרוס לאנשים אחרים :))
תגובות