סימן / שי ד.
כשהעיניים נעצמות
והמחשבות שוקעות
עוד לפני בוא היתוש
אני מנסה להעביר
מחשבה בכתב.
בערב יום הזיכרון
שברתי לב
שיזכור
כי אנשים נוטים לשכוח
ואם לא אתן סימן
איך תזכור?
[ליצירה]
חחחח מר יוסף וויזלי, זה ממש ממש הצחיק אותי. רק אני חושב שבאיזהו שלב זה נהיה ארוך מידי. אבל לא משנה.
תגיד, כבר חושב על החתונה? אמרתי לך שתתחתן עוד מעט. מר יוסף, הסגרת עצמך- אתה הבא בתור!
[ליצירה]
איה, זה לא תופס כי אין כאן אי- סדר ברור. אם את רוצה להמחיש את הכאוס, את האנדרלמוסיה, זה חייב להיות ברור וכאן, רק בקריאה מדוקדקת זה עולה וגם אז- לא עולה בדעת.
רצונך באנדרלמוסיה? שתהיה מסודרת!
תגובות