פה ושם הבזקי תמונות
של חיים מאושרים,
של אנשים יפים,
של רגעים שקשה לשכוח.
ואני במערבולת של תחושות,
רגשות,
משהו בלתי נשלט
שהולך ומתחזק
ולאט לאט מתגבר
ומשתלט עלי
ומפיל על תרדמה עמוקה.
שלווה.
[ליצירה]
לדעתי עצם השאילה מקרבת אותך לתשובה, זה מכניס בנאדם למצב של מודעות שהשאלה הזו קיימת וצריך למצוא לה תשובה.. כששואלים שאלה ואין לה תשובה ידועה מראש, יש הרבה אפשרויות לתשובה וזה משאיר פתח גם לדמיון.. :)
(התפלספתי קלות, אבל זה נראה לי דווקא נכון.)