אך ישנה המסגרת
תלויה על בלימה.
ויבוא האחד
שירים ת'כפפה.
ויבנה
וישלים
את הלב השבור
וישמור למשמרת
את הרסיסים שנפלו.
וישמור
ויגן עליו מכל משמר
שלא יקרה עוד
כזה דבר.
[ליצירה]
אך ישנה המסגרת
תלויה על בלימה.
ויבוא האחד
שירים ת'כפפה.
ויבנה
וישלים
את הלב השבור
וישמור למשמרת
את הרסיסים שנפלו.
וישמור
ויגן עליו מכל משמר
שלא יקרה עוד
כזה דבר.
[ליצירה]
הבחירה שלך...
ברגע שתחליטי שאת מנסה להשלים אותו בעצמך ולא מחפשת תלות באחרים, שהם ישלימו אותו אז ההשלמה תגיע מהר יותר ובדיוק באותה צורה שאת תרצי בלי שינוים.
[ליצירה]
כבר בת?
לא נסחפנו?
מה עם השמלת כלה והחתונה הנוצצת?
ראשון ראשון ואחרון אחרון, הסדר הוא:
חתונה, צעדים ראשונים של הבת, יום ראשון בבית ספר וגו' :P
סוף סוף הגיע עוד חלק.
תבורך.
[ליצירה]
אחרי יום ארוך ארוך (יותר מאתמול)
כשכל הלילה השתעלתי
חזרתי הביתה מודשת לחלוטין
חולה...
וחשבתי לעצמי שאני בסה"כ
רוצה מישהו שידאג לי
ואין מי...
ואמנם אני עם בגדים חמים
ובחוץ יורדים גשמי ברכה
אבל לי קר בגלל החום
והגשם רק מקרר עוד יותר ...
אז מי שידאג לי יום אחד
עוד יבוא
ובינתיים, אני מתכרבלת עם עצמי
חולה...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
סליחה על הציטוט העצמי, אבל בדיוק על זה כתבתי מתישו... (למי שמעוניין:http://www.tzura.co.il/thesite/yezira.asp?codyezira=6443&code=1130)
אין פה כלום גם לדעתי. על כל מילה אפשר לכתוב הרי הרים של "ניתוחים". נו באמת. אם אתה רוצה לומר שנכשלת בדרך מיוחדת, תחבר על זה מילים יפות.
לומר שנכשלת...נו יופי. גם לנו זה קורה.
צר לי, אני מסכימה עם רוב הנ"ל.
[ליצירה]
למה?
בניגוד לככ הרבה דברים אחרים, סוף סוף משהו שלא נכתב למישהו באופן אישי, ודווקא *את זה* אתה חושב שלא צריך לפרסם ברבים?:-)
אגב, אנשים פה הם חלק מאותם אנשים שיש להם השפעה כלשהי על חיי...התגובות פה לפעמים עושות משהו.
תגובות