דברים שהבנתי בלב
בלי להבין אף מילה:
(ואולי בדיוק לזה התכוונת)
שרק תהיה שם להקשיב
שרק תהיה שם
בכלל
ולא משנה מה תגיד
אתה קיים לי
וזה העיקר.
מקווה שזה לא יותר מידי,
מעין.
שוחזר, הפעם עם כותרת, אבל באמת נכתב אתמול.
[ליצירה]
אני לא יודעת אם לא הגבתם כי לא הובנתי, אבל עקב הערה, הרי לכם כמה הארות:
"מה שהיה" - באמת היה.
"ומה שלא" - לא היה.
ואולי אם היה, היה עכשיו יותר טוב. אולי מה שהיה - היה עובר.
"ומכל זה באתי לחשוב" - שאולי, אם פעם אחת, אפילו אלוהים יבין, שלפעמים אי אפשר בלי חיבוק ממישהו (הוא. ולא היא)...אולי היה אחרת.
"אלהים" ב-ה' ולא ב-ק', כהרגלי.
כי אם אני באה למרוד במוסכמותיו, אז עד הסוף. גם בשינוי השם.
אבל אלוקים נשאר אלוקים, מה שלא היה לא היה בשל כך...
וזהו.
[ליצירה]
הערה קטנונית ופחות קשורה:
הכוס השבורה בחופה אינה מסמלת מזל טוב, היא זכר לחורבן בית המקדש!
(ולכן כיום יש המקפידים לשבור את הכוס באמצע החופה, ולא בסופה רגע לפני שכולם קוראים "מזל טוב", על מנת שלא יצא שאנשים מברכים על חורבן הבית).
[ליצירה]
אחרי יום ארוך ארוך (יותר מאתמול)
כשכל הלילה השתעלתי
חזרתי הביתה מודשת לחלוטין
חולה...
וחשבתי לעצמי שאני בסה"כ
רוצה מישהו שידאג לי
ואין מי...
ואמנם אני עם בגדים חמים
ובחוץ יורדים גשמי ברכה
אבל לי קר בגלל החום
והגשם רק מקרר עוד יותר ...
אז מי שידאג לי יום אחד
עוד יבוא
ובינתיים, אני מתכרבלת עם עצמי
חולה...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שיר, אני ממש אשמח לשמוע מה היא אמרה. אצלי באולפנא תליתי את זה במזנו בלוח המודעות ודאגו להוריד את זה מה זה מהר...הציק להם כנראה.(כמה פעמיםניסיתי, כמה פעמים זה נעלם...) האמת קשה לקריאה:)
תגובות