ולאחר שדקרת שאלת אם בסדר.
שמת ידייך על עיניי
ושלחת גלים סגולים.
"על איזה צמח את חושבת?"
על כל הדברים שעוברים לי בראש.
זה מרגיש לי בבטן
עובר לרגליים
מדגדג לי ביד
ויוצא.
אחר כך,
כשנפגשנו במיסדרון
חייכת שלום.
[ליצירה]
ובכל פעם שהרכבת עוברת
פסיה- מוחספסים, אינטימים, ריקים.
ידיי החלקלקות- אותך מפספסות ושוב
בך איני אוחז.
ההסתכלות למעלה, מעלה בי רגש אחד קטן.
קנאה.
תגובות