ולאחר שדקרת שאלת אם בסדר.
שמת ידייך על עיניי
ושלחת גלים סגולים.
"על איזה צמח את חושבת?"
על כל הדברים שעוברים לי בראש.
זה מרגיש לי בבטן
עובר לרגליים
מדגדג לי ביד
ויוצא.
אחר כך,
כשנפגשנו במיסדרון
חייכת שלום.
[ליצירה]
שיר מעולה אך נראה כי אתה כותב כתיבה אסוציאטיבית בלי לחשוב. זה טוב בשיר זה כי הכותב לא ממש צלול, בזכות חברו הטוב ג'ק, אך עדיין יש צורך בפיסוק (ולדעתי בעריכה קלה).
תגובות