באצבעותיי אלה
ומבטי השלוח
אעשה ככל האפשר
למען אהבתי
למען חירותי
למענך הניצבת שם
כפרח שושן צחור
ברה כאור,
תבער אהבתי
מלפיד נשמתי
תלהט אהבתי
כלהט המבט
העורג לפתחך
אל גנך
אל אהבתך
ובאצבעותיי אלה
אבחר את הדף
אכתוב לך השיר
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
"לנוע ולחולל את המהפכה?"
איזו מהפכה?
האם מהפכה בסגנון ירושלמי?...
אבל מאידך- אכן, בריקוד יש כוח. בתנועה יש את העוצמה ואת הכוח ואת הקתרזיס ממש כפי שיש בהתעמלות.
[ליצירה]
אני נתתי פרשנות אחרת (בזמנו לשיר הרומנטי ולושרה המקוממת)
אבל מה אומרת השורה:
"!אני אגמור לך-בפנים"
בקריאה ראשונה זה נשמע בעל משמעות גסה, בקריאה שנייה זה נשמע כמו ביטוי חדש:
אני אסדר את כל עניינייך-בחלק הראשון שכרתי עבורך את הטוב, וכאן אני גומר את מה שהתחלתי בעבורך
[ליצירה]
יא ירושלמי
האם פחדן אתה כמו זבוב קטן
מדוע לקריאתי לא עמדת מוכן?
לדו קרב פואט
אף לא הרמת את העט.
במחשבים בבן גוריון בחרת
ובהתעלמות ובאי כבוד בחרת.
שלחת את שלי העלמה
להשיב במקומך מלחמה
הסתתרת מאחורי עלמה צעירה
ובחרת במיסתור המערה!
הלא תבוש יא קומוניסט
שבחרת בדרך האופורטוניסט
את המקללת שלחת במקומך
ונותרת רועד מפחד
תחת השמיכה שבביתך!
תגובות