[ליצירה]
תודה אבל..
צר לי לאכזב, גם פה תמצאי הומור.
כשעקרון הייתי רוצה לשים את כל ה"יצירות" שלי בקטגוריה חדשה שתיקרא "יציאות". שכן אני כותבת ממקום מאוד שטחי זורם ומתגלגל.
חוץ מהיצירה "אנימציה" השאר הן יציאות שלא ממש יוצאות ממני בפנים, אלא ממני ברובד הכי שטחי.
הבלדה על האיש הבודד אני חושבת נכתבה מהשראת הפורום.
[ליצירה]
מבלי להבין כ"כ
את כוונתו המדוייקת של המשורר (ואחרי כל השיג ושיח ודיון וויכוח המשעממים והכל-כך מיותרים (יש אנשים שמחפשים בכח איפה מה להעיר) שממש לא עושים חשק לנסות להבין עלמה בדיוק ולמה)-
אני בוחרת להתייחס רק לזרימה של השיר.
פנטסטיקו ! בראבו!
ואיך לא הופתעתי לדעת שזה שיר שנעשה איתו משהו. (הולחן וכו').
כבוד.
[ליצירה]
( אתה עוקב אחריי?)
אז זהו, שהתמונה אמורה להיראות כרגע שנתפס באמת, ואם תשים לב לצורה בה שתיהן מחזיקות את הדף- היא חזקה מדי, ולכן נראית מבויימת, ולא כהעברה ספונטנית של דף.
ככל שחושבים על זה יותר, רואים עד כמה התמונה מבויימת.
(ידייה, יש עוד תמונה להתנצח עליה ? :> )
[ליצירה]
תודה אבל..
צר לי לאכזב, גם פה תמצאי הומור.
כשעקרון הייתי רוצה לשים את כל ה"יצירות" שלי בקטגוריה חדשה שתיקרא "יציאות". שכן אני כותבת ממקום מאוד שטחי זורם ומתגלגל.
חוץ מהיצירה "אנימציה" השאר הן יציאות שלא ממש יוצאות ממני בפנים, אלא ממני ברובד הכי שטחי.
הבלדה על האיש הבודד אני חושבת נכתבה מהשראת הפורום.