[ליצירה]
לי קשה להנות מיצירות כאלו, גם אם הן כתובות טוב. אולי בגלל שאינני מבינה בשירה.
כואב נורא.
נורא.
בכיתי.
משום מה, בקריאות חוזרות, נדדו מחשבותי לקרקע גוש קטיף שנבתקה באכזריות.
מי ינחמנו.
[ליצירה]
על מה שיאמרו העולם - צ"ל על מה שיאמר העולם.
הרגש אכן חזק וברור, אבל המשלב נמוך מאוד וחבל. כשאת כותבת בתחביר כזה ובמשלב נמוך, נראה כאילו היה עדיף לכתוב את אותו דבר בלי הרווחים - כקטע רצוף.
המסקנה בסוף - גם אם נכונה, בלי קשר כרגע - ברורה מדי, וכתובה בצורה גלויה מאוד, מה שמקטין ומקהה אותה, לדעתי. ושוב, חבל.
[ליצירה]
אוי באמת!
עזר ויצמן - אדם שנאלץ להתפטר ממשרתו כנשיא בגלל שקבל שוחד.
עזר ויצמן - אדם שפוטר מתפקידו כשר בעקבות מסירת מידע בטחוני לארגון טרור.
עזר ויצמן - אגם שתרם תרומה מכרעת לחתימת הסכם ה"שלום" שהוביל לעקירת הישובים בסיני.
עזר ויצמן - יהי זכרו ברוך?!
[ליצירה]
יצירה מדהימה!
הדיבור האינטימי עם הקב"ה, וההתוודות על כך שאתה אינך מה שאתה יכול להיות, כשבפיסקא הראשונה אתה מבאר שאתה לא מצליח לאהוב כל אחד מישראל...
אין מילים.
נפלא!!!