[ליצירה]
איפשהו איבדנו אותך! מה פשר הפירורים? ומי זה מה?
למען הביקורת תן לנו שפת קידוד לשירה הזאת!
סתם,,צוחק,,,גש נא לשירתי היא מפותלת לא פחות וגם יותר! נראה לי שיש לך את זה חבוב!
באהבה אבהית
בן
[ליצירה]
את לא צריכה להצטער על כסילות,
בכול אופן שיר נחמד , כתוב בצורה קטסטרופלית עם תחביר של ילד משותק ,
לשיר לא מגיע תגובה, אבל היות והוא מומלץ
אז בעברית כותבים "תצטרכי".
[ליצירה]
אני חושב שאין סיבה מוצדקת לחלוקה כזאת.
(מלבד השורה השניה והשלישית בה החלוקה יוצרת מתח מעניין:"ובלהט אדי פינו
החדר חומם")
יצירת מקצב או גימיק אינם סיבה "נכונה" לחלוקה כזאת.
מקווה שהובנתי ,בידידות
לבן על לבן
[ליצירה]
מתנות זה ריגוש לא רק חומר(:
כשקונים מתנה הריגוש הוא מהנתינה לא רק מהקבלה
ואם אנחנו משקיעים אנחנו מצפים לחיוך ונשיקה
ולא לקיטון מעלה עובש מבטן מתערבלת