[ליצירה]
אמור לי היכן ניתן למצוא נערות הצוחקות בגשם
ואסע גם אני לכיוון כאילו בטעות...
אני לא מבין אותך- (אביב ו)סתיו, עם שם שכזה הייתם אמורים להיות כבר נשואים.
[ליצירה]
את הרוב כתבתי לך במסר האישי.
בקצרה: ההשוואה נועדה להצביע על דבר מה שהיה חסר לי קקורא בשיר (לא להאכיל אותי בכל המידע בפה)
ברור שהפירוש שנתתי היה סוביקטיבי ואכן הביטוי "שקר לבן" היה מעין קריצה אל הנייק שלי.
אם תדע להפריד בינך היוצר לבין היצירה יהיה לך יותר קל לקבל \לסנן ביקורת בצורה שתועיל לך היוצר.
בד"כ אני נהנה לקרוא את יצירותך צר לי אם נפגעת.
לבן על לבן
תגובות