[ליצירה]
פואטיקה במיטבה
אהבתי מאד את השיר, אהבתי את השם נועם, אהבתי שלא כמו שירי ערש בראשית הציונות היתה בהם פטריוטיות מוגזמת כמו: "למה זה יחרוש בלילה ואותי לא יישן.......אין חריש עמוק בלי נשק" או: "אחד היה טרף שני מת בחרב וזה שנותר את שמך לא זכר". אלה אינם שירי ערש. השיר שלך מזכיר קצת את: "עיפה בובה זהבה" אבל הרבה פואטי ממנו והרבה יותר עמוק. אם מישהו ילחין אותו נועם ודאי תשמח שישירו לה אותו ואולי גם לא תפחד מהחושך.
תן לנו עוד..... בהצלחה יורם
[ליצירה]
זה שיר מקסים שבמקסימים.
במקצב משהו לא מושלם. למשל: "למה תפחדי מהלא נודע" אם היה כתוב: "למה תִראי מהלא נודע: היה נשמע מקצב נעים יותר (לאוזני כמובן )
אבל 'תראי' אינה מילה בשימוש יומיומי או לילדים...
מקסים שבמקסימים השיר והרעיון. יש בו יופי שמתגבר על הכול. ואולי גם לחושך יש פדות.
[ליצירה]
אני ממש נהנית לראות יצירות שמורכבות מיצירות אחרות, זה איכשהו מצליח להכניס קצת מכל אחת מהן לתוך האחת החדשה.
(וזה שאני מכירה ואוהבת את כל השירים שציינת בכלל עזר)
רק לא הבנתי - מה הסיפור עם ה"ורד/מאיר"..
care to explain?
[ליצירה]
מאיר, אינך מפתיע אותי בכשרון הכתיבה שלך, אבל שיריך מפתיעים אותי כל פעם מחדש. זה שיר נפלא !
תמשיך כך אני אמשיך לקרוא להינות ולהגיב.
(הערה: אתה יכול להתעלם ממכתבי האישי שכתבתי לך. בכל אופן הערכתי לשיריך אינה קשורה לבקשתי במכתב אישי זה.)
[ליצירה]
[ליצירה]
מאיר שלום,
מזמן לא קראתי מפרי יצירתך.
פעם הרבית לכתוב, אבל לשיר אהבה רומנטי , רך ועדין, כזה עוד לא זכיתי ממך. מתברר שהחיים משתנים, וככל שמתבגרים נעשים יותר רומנטיים (בניגוד למה שנהוג לחשוב). תבורך ויישר כוח.
בא בימים
[ליצירה]
שולח צל של עצמי
ההודעה :-) אתה לא מבין איך נפלת בפח יא חמור.... אולי ירד לך האסימון
עוד מעט(אצלך זה בטח בתהליך ממש איטי...) יאללה אדון זיונים
ו"יזיזות"(אני חייבת לדבר עם אחת כזאת לדעת מה היא שמה על
העיניים בזמן זיון כדי לא לראות אותך....בטח יש פתרונות למצב
כזה בעולם מודרני שכזה...) תהנה בזמן שאתה מזיין בתחת את היזיז
התורן...ביי ביי נושך כריות!
נשלח מעמוד היוצר
תאריך 5/9/2005 13:50:45
[ליצירה]
בולשיט אחד גדול, ה"מודרניזם" כערך זו תופעה של סוף שנות ה50 בארה"ב- ה"ביט" ובצרפת- הסטרוקטאליזם"- שבציור.
למודרניות יש חוקים(לא אסביר אותם כעת..אתה ילד ..אתה יודע לקרוא)ויש אף מוסכמויות.
מה שניסית לתאר(וזה בלתי אפשרי במילים או בהגדרות שכן המילה היא מודרנית וסופית) זה הפוסטמודרניות ולשם כך מספיק מה שאנדי וורהול אמר: " לא משנה מה אתה כותב או עושה, העיקר שיאייתו את השם שלך נכון בעיתון"
[ליצירה]
הנה יש לי סיבה מעולה
צ נ ז ו ר ה !!!!!!
נו..איזה עורך מטומטם מחק את התגובה הקודמת..???
ועוד יש מי שמדבר על פלורליזם.
וכן..מי שמפקפק אם הייתה תגובה או פרשנות שישאל את " צרה צרורה"...
[ליצירה]
בעצם אמרו את זה להיטלר..אבל הוא התבאס..כי הוא לא הספיק להשמיד את הזכר שלך...אבל זה בסדר..אתה עומד בפירמה ובחינוך שלו..אני בטוח שהוא היה מאמץ אותך אל ליבו ומשקה אותך ברמדיה עם הB של הציקלון...
אז תגיד בנימין...מתי אתה הולך להיות שהיד ??
חסר לנתן זאדה חברה למעלה..וגם יאסין מרגיש בודד..אני בטוח שתסתדרו...ועוד עצה קטנה ומועילה בשבילך...תעשה הרבה הקרנות של רנטגן...אתה יודע..בריאות וכל זה..ובעיקר בכדי שהזרע שלך יהיה מדולל..אנחנו לא רוצים עוד נאצים קטנים כמוך..
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets