"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
[ליצירה]
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
ז'בוטינסקי פעם ציטט משפט חכם: " גם הטיפשות היא מתנת אלוה..רק אסור להשתמש בה יותר מידי"
את כנראה משתמשת בזה יתר על המידה..
מכיוון שאני מחויב במילתי לעומר צמח נחום אני מנוע מלהחזיר כמיטב יכולתי וכוחי.
לכן עשי טובה..ואל תגיבי לכלום שאני יוצר או כותב ותמצאי לך איזה פורקן מיני סוף כל סוף..זה ישחרר לך הרבה לחצים..
[ליצירה]
אני לא רואה סיבה לא להכנס בבנאדם עצמו אישית.
זה לא שהוא הכניס יצירה פרובוקטיבית ואחרי שהעירו לו נוצר דיון ויש לו מקום לחזור בו ממה שעשה.
אני ממליץ לכל המגינים עליו להכנס לדף התגובות ולראות את העקביות בגועל.
אני יודע שיש גם אנשים שקיבלו מסרימישים בוטים שלא פורסמו בתגובות (וטוב שכך)
מתוך הפורום " הוציאו את המקלל"
נ.ב
אתה תמיד מוזמן לנסות להיכנס בי אישית..
נ.נ.ב
מה שלום אמא? אבא כבר שילם מזונות..ממזר?
תגובות