[ליצירה]
חחחחח
זה ההוא מכוכב נולד... איך קוראים לו, ג'אקו??....
אני אישית לא רוצה לשלוח אסמסים לאף אחד, כי אני לא בטוחה שזו הדרך הכי טובה שלהם לפרוץ לעולם המוזיקה...
[ליצירה]
יפה מאוד! רק תוסיפי קוים לצד הימני של האף, הצורה של האוזן קצת מוזרה.. תחזקי את הקוים של העין הימנית, ובכלל היא לא שווה כל כך לעין השניה, אבל ככה זה בדיוקנים, תמיד הכי קשה לצייר את שתי העיניים בצורה שווה... מוכשרת!
[ליצירה]
רגש לא מתמוסס וכלה, הוא נרדם. העירי אותו, את תהי זקוקה לו בעתיד הקרוב.
אמיתי ומוכר.
אגב, צ"ל בשורה 8 "הן" ולא "הם".
את תחזרי לעצמך, אל דאגה. רק הרבה, הרבה שמחה!
תודה.
[ליצירה]
ממ
אני חושבת שחבל שצלמת תמונה כזו.
רבים נלחמו על הדגל הזה, אני חושבת שאין מקום לביקורת כזו. יש צורה להעביר ביקורת.
(לא התכוונתי להשמע יותר מידי מגעילה...יכול להיות שזו סתם דעתי לא נחשבת)
[ליצירה]
אחלה דימוי...
(אני מקווה שזה דימוי, עבר הרבה זמן משיעורי ספרות..)
באמת לפעמים זה מרגיש כמו ציפור דיי מעצבנת, ואין ציפור יותר מעצבנת מנקר (גם דוכיפת- יש לה חזות מעצבנת.אותי לפחות..). אז תארת את זה בהחלט טוב, ויותר ממה שזה מעצבן זה מציק, וכך צריך להיות.
כדי שנכנע למצפוננו..ונהיה טובים כפי שרצינו מההתחלה..
אהבתי את התוכחה שלו עליך, ואת ההרגשה שלך לגבי מה שהניקורים גורמים לך..יפה!
[ליצירה]
ביקורת
אני חושבת שאתה לא צריך להתייחס למה שנכתב לך, נכון ולא קיימת מילה "מיתוק" אבל זו זכותך וזו יצירה שלך.
אני אישית לא אוהבת שבאים להגיב על צורת היצירה,
אני חושבת שצריך להגיב על תוכן היצירה. כי זה מה שחשוב לא?
אנחנו לא נעמי שמר ולא לאה גולדברג ובטח שזה לא שיר השירים.. מותר לנו לכתוב איך שיוצא. אני מקווה שאני לא מרגיזה פה מישהו...
[ליצירה]
אהבתי : ) אולי במיוחד משום שבמוצ"ש יצא לנסוע ישר לתוך ענן, יחד עם צווחות שיצאו לי לא בכוונה.
אהבתי בעיקר את המשפט:
"...סופגת ערפל מאפשר לטשטש הבדלים
בין לב העיר
ובין הפרברים"
[ליצירה]
אחלה דימוי...
(אני מקווה שזה דימוי, עבר הרבה זמן משיעורי ספרות..)
באמת לפעמים זה מרגיש כמו ציפור דיי מעצבנת, ואין ציפור יותר מעצבנת מנקר (גם דוכיפת- יש לה חזות מעצבנת.אותי לפחות..). אז תארת את זה בהחלט טוב, ויותר ממה שזה מעצבן זה מציק, וכך צריך להיות.
כדי שנכנע למצפוננו..ונהיה טובים כפי שרצינו מההתחלה..
אהבתי את התוכחה שלו עליך, ואת ההרגשה שלך לגבי מה שהניקורים גורמים לך..יפה!