[ליצירה]
אז ככה,
מקודם (שזה אומר לפני שעתיים בערך) קראתי את זה, ולא הבנתי כלום. אבל עכשיו קראתי את זה שוב, לאט.
ואהבתי. למרות שהבנתי קשה.: )
משום מה השיר הזה, מזכיר לי בחורים שהכרתי, כולם ברובם אדישים וחסרי רגישות, כמו זה שמדבר בשיר.
אני מקווה שקראתי נכון..אם לא - העמד אותי על טעותי..
[ליצירה]
קודם כל, תודה על המחמאות.
דבר שני אני בת 21. ככה שאני לא ממש צעירה..:)
וגם..מממ..הדמות הייתה אמורה להיות "פליסיטי", אחרי פרק אחד, התחשק לי לצייר אותה...
תגובות