[ליצירה]
מצא לו את מקומו השיר שלך...
ישר אחרי "דרכה של אשה"
יום עמוס, מקרה כואב..
דברים המעיבים על הלב.
מחפשים דרך, מחפשים מוצא,
מחפשים מקום להתפרק..
משוועים לנחמה.
ומגיע אהוב במגע מנחם
גורם לכל הדברים
להתרוקן..
ןשבכל כבר ריק
והלב נקי..
נשאר הוא האהוב.....
ריקני.
[ליצירה]
בתש...
כאלה מחשבות?
תבושי!!!
טוב, לא נורא.. תזכרי שאנחנו תמיד פה בשבילך, ולא לחשוב מחשבות כאלה....
(ומה עם שזירת פרחים לחתונה?)
טוב, יומעולה ושופע אור!!!
[ליצירה]
מבט אחד אל בית הילדות
וברז סמוי נפתח מאי שם
שופע סיפורים ושירים
סכר שכחה נבקע לשניים
בשצף הזכרונות
רב השנים
וזרם שוצף לו
ממעיין העבר
אל חופי העתיד
[ליצירה]
אה, עומר, עוד לא שמת לב??....
חחחח
שמואל, איפה אתה נמצא??
מי מחריב בתים של ערבים??
אתה בכלל יודע על החרבת הבתים בגוש קטיף ובעמונה??...
ואים כן, למה בכל זאת בחרת לכתוב דווקא על החרבת בתים של ערבים?
ומיהודים, לא אכפת לך??!
תתפכח כבר!!!!! אתה פשוט מסכן ככה!!!
[ליצירה]
בגלל שאם לא, לעולם לא אוכל להבין את גישתכם הפוליטית, (או הלא פוליטת,) ואני מנסה! באמת שכן! אבל עוד לא הצלחתי להבין מה גורם לכם לחשוב שזה טוב, הפינוי.
ובמקרה של רם- מה גורם לך לשנוא??
[ליצירה]
את ממש צודקת, האויב שלנו זה ממש לא היהודים, או לפחות כך זה לא אמור להיות, במקום להלחם באויב האמיתי, אנחנו נלחמים ביננו.
אנחנו בהחלט עוד נשוב!
(רק חבל שכבר הרסו את הבתים, כי אני מאמינה שנשוב לשם עוד בטרם ידרכו הערבים על אדמת גוש קטיף!)