[ליצירה]
מבט אחד אל בית הילדות
וברז סמוי נפתח מאי שם
שופע סיפורים ושירים
סכר שכחה נבקע לשניים
בשצף הזכרונות
רב השנים
וזרם שוצף לו
ממעיין העבר
אל חופי העתיד
[ליצירה]
אני צריכה קצת זמן כדי להתאושש, אז אני אגיב לך ממש ברצינות מאוחר יותר.
בינתיים- זה עצר את נשימתי, היופי של הציור. מרהיב ממש.
אני מדברת על הציור עצמו, באופן טכני. עוד לא על הרעיון..
פעם ציירתי משהו דומה לשדה הזאת, ונתתי לאילה שתכניס אבל היא לא הצליחה... חבל. הייתי רוצה שתראי...
כל הכבוד על הציור הנהדר ותודה...
בתש
[ליצירה]
אהה. זה לא ציור מפחיד. זה ציור יפה. כמובן שכל הציורים יפים, אבל בזה... אהבתי את המבט שלה, מבט מלא צפיה, כאילו היא מסתכלת אל מישהו, אולי בהערצה? אולי העינים הגדולות עשו את זה.
מדהים איך שאת יודעת לצייר הבעות! (או אולי גם לך זה יוצא בטעות, כמו לי? רק שלי תמיד ההבעות עצובות...) פה יפה, מחייך , האף מצויין.(איך מציירים אף?!) הפרופורציה של הפנים מעולה(עוד דבר שאני לא טובה בו..) העיניים אולי גדולות מדי, אבל זה מן הסתם בכוונה.. הצללה מצויינת. השיער טוב, מתעופף ברוח כזה. .. פרופורציות טובות. רק שלדעתי האוזן אמורה להיות קצת יותר רחוקה . והיא גם יפה.
בקיצור, ציור מושלם!
=) מוכשרת!
תגובות